Halloweenopskrifter - mad til Halloween

Halloweenopskrifter - mad til Halloween

Til både børn og voksne bør man lave mad specielt til halloween - men hvordan ... Læs mere ...

Tips om kreativitet fra John Cleese

Tips om kreativitet fra John Cleese

I dette tidsløse 36 minutters foredrag, skitserer John Cleese de 5 faktorer, du kan benytte ... Læs mere ...

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Giver huden en ungdommelig glød og reducere synligheden af rynker. Argan Olie gør håret blødere, mere skinnende og silkeblødt Læs mere ...

 

7 tips til telemarketing, der skaber salg

Telemarketing skaber salg – når det gøres rigtigt

Telemarketing og mødebooking skal klares af dedikerede fagfolk, der kender virksomheden godt!
Partner Dialog tilbyder telemarketing, mødebooking og databaseoptimering. Vi skaffer leads til virksomheden – eller følger op på de leads, I har. Her er vores 7 bedste tips.

Det er vigtigt at gøre sig klart, hvad virksomheden skal have ud af arbejdet i kroner og øre.

Men foruden salgsmål kan virksomheden bruge mødebooking til at opnå en større viden om potentielle kunders behov.

  • Lad aldrig tilfældige freelancere booke møder

Mødebooking kræver god forberedelse og solidt kendskab til virksomheden og kunderne. Tro derfor ikke, at opgaven kan løses af tilfældige. Gode mødebookere er erfarne og professionelle.

·        Forbered mødebookerne godt

Grundlaget for alt salgsarbejde er grundigt forarbejde.

Det sikrer, at virksomheden får mere salg for de penge, der går til mødebooking.
Desuden undgår I, at potentielle kunder bliver irriterede. Selv når vi henvender os til leads, der ikke er købeklar endnu, er de interesserede i at høre mere, fordi vores ydelse er relevant for dem.

·         Følg op på mødebooking

Det er vigtigt at følge op på, om resultaterne nås – og om mødebookerne får positiv respons, også fra leads, der ikke er købeklar endnu.

  • Sørg for opdatering af databasen

Det er spild af tid at kontakte mennesker, der ikke mere er potentielle kunder.

Husk derfor at opdatere virksomhedens database, så alle informationer er korrekte.

  • Pas på nuværende kunder

Husk, at det som udgangspunkt er billigere og nemmere at sælge til nuværende kunder end til nye. Pas godt på de nuværende kunder, og glem dem aldrig i jagten på nye kunder.

  • Pres aldrig på

Det er vigtigt at acceptere, at ikke al kontakt fører til salg. Det er OK at følge op, men pres aldrig på. Accepter aflysninger af møder, og kom videre.

Sådan arbejder vi med telemarketing og mødebooking

Et nyt samarbejde begynder altid med grundig afklaring.

Derfor undersøger vi:

  • Hvor mange kundemøder har netop din virksomhed behov for, for at I kan nå salgsmålene?
  • Hvem er de rette kunder – og hvilke argumenter skal der til, for at de får lyst til at møde en repræsentant for virksomheden – eller handle straks?
  • Hvilket resultat skal vi opnå for din virksomhed, for at mødet er en succes?

Når du booker Partner Dialog til mødebooking, aftaler vi en dato, hvor vi kan holde et møde med en repræsentant for virksomheden.

På mødet får vi afklaret følgende:

  • Hvilke produkter eller ydelser virksomheden sælger
  • Hvilken værdi det skaber for kunderne
  • Hvorfor jeres kunder typisk vælger at handle med jer
  • Hvilke indvendinger I oftest hører.

Efter forarbejdet laver vi en drejebog til de medarbejdere, der skal ringe ud.

Drejebogen bruger vi som udgangspunkt for de samtaler, vores medarbejdere har med jeres potentielle kunder. Drejebogen får I til gennemsyn og godkendelse, og vi retter ind, hvis I har ændringsønsker.

Få tilbud på telemarketing og databaseoptimering

Kontakt os og få en snak om mødebooking, telemarketing og databaseoptimering allerede i dag.

%d bloggers like this: