Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

For at nå flest muligt, er der max. 1 pakke (50 stk) pr. ordre - ingen hamstring - Tak ;-)

Tips om kreativitet fra John Cleese

Tips om kreativitet fra John Cleese

I dette tidsløse 36 minutters foredrag, skitserer John Cleese de 5 faktorer, du kan benytte ...

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Giver huden en ungdommelig glød og reducere synligheden af rynker. Argan Olie gør håret blødere, mere skinnende og silkeblødt

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

For at nå flest muligt, er der max. 1 pakke (50 stk) pr. ordre - ingen hamstring - Tak ;-)

En plads i solen - lej reklameplads her fra 149,- kr. pr. mdr

En plads i solen - lej reklameplads her fra 149,- kr. pr. mdr

Få ekstra opmærksomhed her fra forsiden ...

 

Din lokale avis gratis i 30 dage

Avisen gratis i 30 dage

Ekstraordinært godt tilbud på din lokale avis

Hvor du som kunde får, første måned GRATIS
Samt muligheden for at vinde en iPad blandt alle nytegnede kunder.

Vælg blandt ét af vores avis områder herunder

Dagbladet Holstebro

Dagbladet Holstebro

30 Dages Gratis nyheder i Dagbladet Holstebro

Dagbladet Struer

Dagbladet Struer

Få 30 dages gratis nyheder i Dagbladet Struer

JydskeVestkysten

JydskeVestkysten

30 Dages Gratis nyheder i JydskeVestkysten

Dagbladet Ringkøbing Skjern

Dagbladet Ringkøbing Skjern

30 dages gratis nyheder i Dagbladet Ringkøbing Skjern

Vejle amts Folkeblad

Vejle Amts Folkeblad

Få 30 dages gratis nyheder i Vejle Amts Folkeblad

Viborg Stifts Folkeblad

Viborg Stifts Folkeblad

Få 30 dages gratis nyheder i Viborg Stifts Folkeblad

Horsens Folkeblad

Horsens Folkeblad

30 Dages gratis nyheder i Horsens Folkeblad

Randers Amtsavis

Randers Amtsavis

30 Dages gratis nyheder i Randers Amtsavis

Folkebladet Lemvig

Lemvig Folkeblad

30 Dages gratis nyheder i Lemvig Folkeblad

Århus Stiftstidende

Århus Stiftstidende

30 dages Gratis nyheder i Århus Stiftstidende

Fyens Stiftstidende

Fyens Stiftstidende

30 Dages Gratis nyheder i Fyens Stiftstidende

Fyns Amts Avis

Fyns Amts Avis

30 Dages Gratis nyheder i Fyns Amts Avis

Fredericia Dagblad

Fredericia Dagblad

30 Dages Gratis nyheder i Fredericia Dagblad

Her kan du overveje at sætte dit logo

Der findes mange måder at markedsføre sig på. En af de mest kendte og brugte metoder er måske at lade en virksomheds logo være synligt på strategisk udvalgte steder. De strategisk rigtige steder er der, hvor virksomhedens kunder er, og så hænger det selvfølgelig oftest sådan sammen, at jo flere der potentielt ser logoet, desto dyrere er det at have logoet stående. 

Måske bruger du allerede logo visning som markedsføring men savner ideer til nye steder at placere dit logo, eller måske er det en markedsføringsmetode, du endnu ikke er kommet i gang med. Uanset hvad kan du herunder få lidt inspiration til steder, du kan vælge at markedsføre dit logo.

Bannere på et fodboldstadion

En god gammel kending og noget der kan gøres i alle prisklasser. Den lokale købmand kan med fordel vælge den lokale idrætsforenings bane, mens en lidt større – men dog lokalt forankret virksomhed – måske kan vælge det nærmeste Superligastadion. De helt store nationale og internationale virksomheder kan naturligvis også vælge at markedsføre sig på et banner til en landsholdskamp. Det er helt sikkert den dyreste løsning men klart også den løsning med mest eksponering.  

Paraplyer med logo

Det danske vejr gør, at paraplyer i perioder er meget synlige i gadebilledet. Hvorfor ikke udnytte den mulighed og lave paraplyer med logo. Paraplyer har en god bredde og rager naturligt op over folks hoveder. Det kan til tider være et irritationsmoment for mange mennesker, men man kan ikke undgå at se paraplyerne og dermed heller ikke virksomhedens logo.    

Skilt over bowlingbane

Du skal have en hyggelig aften med vennerne og I har bestemt at bowle. Hyggen skal dog ikke stå i vejen for din store ambition om at gå fra spillet som vinder. Derfor har du hele tiden lidt opmærksomhed rettet mod enden af banen for at se, hvordan det går når dine venner kaster kuglen. 

Den virksomhed der har sit logo hængende lige over keglerne vil derfor være godt eksponeret for rigtig mange glade bowlingspillere. Og så er det da lidt sjovt at sige, at man sponsorer bane 4 i bowlinghallen.  

Logo på Taxa

Specielt i de større byer er Taxaer ikke til at overse. De parkerer gerne på rad og række ved busstationen og banegården, og i myldretrafikken kan du nemt komme til at holde bagved eller ved siden af en taxa i et af de mange lyskryds. En taxa er derfor ikke et dumt sted at placere et firmalogo, hvis man gerne vil have mulighed for at blive set af flere tusinde mennesker dagligt. 

Et flyvende reklamebanner

Et flyvende reklamebanner er noget de fleste lægger mærke til og husker. Det kan med fordel anvendes i forbindelse med festivaler, koncerter eller store sportsarrangementer, hvor mange mennesker er samlet på et udendørs areal. Eller hvad med at reklamere for en is, en kold læskedrik eller en solcreme på en varm sommerdag ved en velbesøgt badestrand. 

Mulighederne er mange, og det er næsten kun fantasien, der sætter grænser. For ud over selvfølgelig at sørge for at være der, hvor de potentielle kunder er, handler det nemlig langt hen af vejen om at skille sig ud fra konkurrenterne.

Brunede kartofler opskrift – Sådan bliver de perfekte hver gang

Brunede kartofler opskrift – Sådan bliver de perfekte hver gang

Noget af det mest årstidsbestemte tilbehør jeg kender, er de klassiske brunede kartofler. De smager vidunderligt, så egentlig er det mærkeligt, at de hovedsageligt hører sig julen til – stod det til mig kunne – og burde – de blive spist hele året rundt. Det er min overbevisning, at størstedelen af den danske befolkning elsker de brunede kartofler, men samtidig er det også noget der kan indgyde frygt i køkkenet – for de kan brænde på, og når det først er sket, så kan de ikke reddes igen.

De tre brune regler
Brunede kartofler skal man nære respekt for, men man skal ikke frygte dem. Til at hjælpe med at få de bedste brunede kartofler kan du følge “De 3 brune regler”. Reglernes ophav er et stort mysterium for alle, men efter megen møje og besvær har jeg fundet dem, og kan gladeligt dele dem med dig:
Brug ikke kartofler fra glas – thi den der gør dette vil opnå en mindre fast brun kartoffel
Brug mælkeprodukternes fineste produkt: smør (teknisk set kan du også brug margarine, men lad være, hvis muligt)
LAD VÆRE MED AT SMAGE PÅ SUKKERET




Ingredienser
1 kg kartofler (dem fra glas kan bruges – men så skal de drænes helt og tørres af med viskestykke)
80 gram rørsukker (eller almindelig hvid sukker)
80 gram smør (teknisk set kan du også bruge margarine)Sådan gør du
Kartofler koges med skræl i letsaltet vand og pilles – lad dem køle af et mindst et par timer, gerne til dagen efter. De skal være kolde og fri for vand, når de skal bruges.
Hæld sukker på en varm pande (gerne støbejernspande), og lad det smelte helt ved middel varme (4/6 på mit komfur). Som udgangspunkt skal du ikke pille for meget ved det, men smelter det meget hurtigere et sted frem for et andet, rører du det lige stille og roligt sammen, så det ikke brænder på. Det tager et par minutter at smelte.
Tilsæt smør og lad det smelte sammen med sukkeret. Du kan røre det forsigtigt(!) rundt. Det tager ligeledes et par minutter.
Hæld kartofler på din pande og lad det stå ved middel varme og karamellisere. Undervejs rører du forsigtigt i dine brunede kartofler, så du får fordelt sukkeret nogenlunde ligeligt på dine kartofler.Noter
Brunede kartofler er bedst når de lige er lavet, men har du meget travlt kan du lave dem på forhånd, og enten opvarme dem i mikroovnen eller i en lille gryde med en klat smør.
Hvis din sukker mod forventning brænder på for dig, så starter du bare forfra – værre er det heldigvis ikke 🙂


Du finder den originale opskrift her: Brunede kartofler

Lev længe og sundt ved at spille badminton

Ny forskning viser, at ketsjersport forlænger livet mere end andre sportsgrene.

Videnskaben har vidst i årtier, at det er vigtigt at få motion for at leve længe. Det styrker det fysiske helbred, samtidig med at hjernen fungerer bedst, når vi er i god form. God kondition kan nemlig hjælpe os med at fokusere på en opgave – og måske endda undgå demens. Derfor skal vi sørge for at holde os i gang fysisk og træne regelmæssigt, selv hvis vi lever af at bruge hovedet.

Det er ikke ligegyldigt, hvilken motion du vælger

Som noget nyt kan forskerne nu dokumentere, at ketsjersport er særligt velegnet til dig, der vil holde alderdommen fra døren lidt længere.

Et nyt forskningsstudie undersøgte risikoen for at dø for tidligt over en periode på fjorten år. Tallene viser, at motionister, der spiller badminton, squash eller tennis, har 47 % lavere risiko for at dø tidligt end mennesker, der ikke dyrker motion.

Samme livsforlængende effekt ses ved regelmæssig svømning.

Til gengæld har cyklister  kun 15 % lavere risiko for at dø for tidligt end inaktive, mens det ikke forlænger livet at løbe eller spille fodbold.

Det skriver British Journal of Sports Medicine.

Badminton holder dig ung længere

Det særlige ved ketsjersport er, at du bliver udfordret både fysisk og mentalt, fordi spillets intensitet svinger. Dermed får du både trænet evnen til at præstere maksimalt og din udholdenhed.

Samtidig behøver du ikke frygte skader. Derfor kan du sagtens begynde at spille badminton, selvom du måske ikke er helt ung længere.

Tab dig med badminton – og styrk dine muskler samtidig

Du kan sagtens forlænge din forventede levetid, tabe vægt og blive stærkere med badminton. Du kan eventuelt supplere din badmintontræning med vægttræning.

Hvis du vil tabe dig, skal du bevare dine muskler ved at sørge for, at du ikke bare skærer kalorier væk, men spiser mad med proteiner. Fx mejerivarer, havregryn og kød.

Vil du i gang med ketsjersport?

Find udstyret i webshop med opstrengningsmaskiner, badmintonketsjere og tennisketsjere her.

S-HOME SECURITY

alarm, alarmsystem, tyverialarm

Vores alarmer er med nyeste teknologi og kan bruges i private hjem, hvor den er nem at betjene for hele familien.

Økonomisk og sikker alarm

  • Alarmen leveres med alarm-nøglebrikker, så også børn nemt kan bruge den f.eks. når de kommer hjem fra skole.
  • Alarmen kan også bruges selvom man har husdyr, fordi den leveres med såkaldte PIR-PET rumfølere, som ikke giver alarm ved husdyr under 25kg.
  • Alarmen har også skal-sikring, tjekker om vinduer og døre står åbne når man forlader hjemmet og giver alarm hvis der bliver slået på vinduer eller dører.

S-Home alarmen er med Wifi og GSM, så den styres med en gratis App til IOS eller ANDROID. Den kan også sende SMS og ringe op ved alarm.

Udviklingen af alarm i samarbejde med Odense

Alarmen er udviklet af én af Kina’s største alarm-producenter i samarbejde med GSM Teknik i Odense, som løbende har forbedret alarmen siden 2011 og den snakker og skriver på dansk. Alarmen er meget driftssikker og brugervenlig. Alarmen leveres kodet fra GSM Teknik og den er derfor klar til at installere selv og det hele er trådløst.

Der medfølger gratis simkort, som man kan vælge at aktivere, hvorefter det kun koster 19,- kr. om måneden for 5000 SMS’er pr. måned. Så løber man med sikkerhed ikke tør for alarmbeskeder.

Man kan også vælge kun at tilslutte alarmen via sit Wifi, så får man push-beskeder på sin mobiltelefon.

Den  eneste udgift man har til alarmen, er at udskifte batterier på sensorer ca. én gang om året. Det er standard batterier, så udgiften er typisk under 100 kr. S-HOME.DK

Den guddommelige træningselastik er svaret på dine bønner!

Hvis du endnu ikke har stiftet bekendtskab med den guddommelige træningselastik, er det uden tvivl på tide! Træningselastikken er et af de redskaber indenfor træningen, som er mest alsidigt, og som alle uden undtagelser vil have gavn af at anskaffe sig.

Grunden til denne meget brede målgruppe skal bl.a. findes i elastikkens utallige anvendelsesmuligheder herunder styrke-, mobilitets- og genoptræning. En anden vigtig årsag til populariteten er, at det er muligt at bestemme sværhedsgraden helt selv, da elastikkerne findes i mange forskellige styrker – dette udtrykkes ved hjælp af de forskellige farver.

Derudover er elastikkerne super nemme at opbevare og endda medbringe på f.eks. ferien eller arbejdet. Dette betyder, at du ikke nødvendigvis skal betale i dyre domme for et medlemskab i et træningscenter, men i stedet for kan du transportere hele centeret lige derhen, hvor du ønsker – helt uden dyre månedlige omkostninger.

Hvis dette har fanget din interesse, er der mulighed for at læse meget mere og endda købe din nye træningselastik på Traeningselastik.dk.

Høj På Mad – Dit cateringfirma på Amager

Få alt til dit arrangement

Hos Høj På Mad kan vi sørge for at hjælpe dig med catering, kantinedrift eller festlokale. Lige præcis det, du har brug for, centralt placeret på Amager.

Du kan selv sammensætte din menu med anbefalinger fra os, og du kan gøre brug af vores store festlokale til festen. Vores styrke er at kunne sammensætte skræddersyede tilbud til netop dig, så du ikke selv skal tænke på planlægning.

Kontakt os i dag eller læs mere på hoejpaamad.dk.

Pagepower påvirker SEO

Pagepower / sidestyrke

Hvordan din interne linkstruktur og navigation påvirker SEO

Hjemmeside struktur (sidestyrke), er den måde dine sider på webstedet er knyttet til de andre sider. Det er den måde, folk og søgemaskiner navigerer på hjemmesiden, og det er lige vigtigt for dem begge. Du ønsker sikkert både mennesker og søgemaskiner til nemt, at finde det de leder efter.

En dårlig hjemmeside struktur kan helt dræbe placeringer, trafik og konverteringer.

Årsagerne hertil er mange. Først, hvis der ingen måde er for en søgemaskine til, at få adgang til en stor del af indholdet på et websted, fordi den eneste måde at nå det “indhold” er gennem søge formularer, der skal indsendes, vil …..

Læs mere om pagepower

Pinterest og mange flere besøg

flere besøg

Der har været mange spørgsmål i forbindelse med Pinterest og Social Multiplier

Så derfor er der et fuldt Pinterest Webinar d. 3 november, og når du ikke det, kan du efterfølgende se et rerun af samme Webinar.

Her vil du se, hvordan du starter med, at øge din trafik:

  • Hvordan Pinterest virker
  • Hvordan du opsætter en Pinterest firmakonto
  • Hvordan du installerer “Social Monetize Me” (et bonus produkt) til din blog
  • Hvordan du bruger “Social Monetize Me” til at oprette Amazon sider
  • Hvordan du konfigurere Social Multiplier 2
  • Hvordan du configurere en Virtual Private Server (VPS) til at køre SM2

Rent basalt, vil det være alt du behøver og ønsker at vide, også selv om du startede med ikke, at kende til noget af det!

På 17 dage genererede Jonathan Leger 308.472 besøg fra Pinterest.

Er du stadigt i tvivl? her er et screenshot der beviser det:

Pinterest generering af besøg

Temmelig hyggeligt, syntes du ikke??

Ret utroligt, det var, hvad jeg tænkte! For at se, hvordan denne simple software, kan opsættes på ca. 4 minutter og, begynde at drive trafik til dine sider – KLIK HER!

flere besøg med pinterest

På 3 måneder genererede Jonathan Leger 427.115 besøg fra Pinterest.

Er du stadigt i tvivl? her er et nyt screenshot der beviser det:

Jeg behøver nok ikke fortælle dig, at hans salg var gået “vildt” i vejret!

KLIK HER! – det fortryder du ikke!

Så kommer den lige igen: 1,8 millioner besøg på kun 3,5 måned!

Jonathan Leger har skrevet en software, der massivt får Pinterest til at generere besøg, med hans nye Social multiplier 2.

nu er spørgsmålet så, hvor lang tid går der, inden denne mulighed bliver kopieret og efterfølgende en opdatering i Pinterest der stopper legen – hvor lang tid vil du vente??

KLIK HER! – det fortryder du ikke!

7 tips til telemarketing, der skaber salg

Telemarketing skaber salg – når det gøres rigtigt

Telemarketing og mødebooking skal klares af dedikerede fagfolk, der kender virksomheden godt!
Partner Dialog tilbyder telemarketing, mødebooking og databaseoptimering. Vi skaffer leads til virksomheden – eller følger op på de leads, I har. Her er vores 7 bedste tips.

Det er vigtigt at gøre sig klart, hvad virksomheden skal have ud af arbejdet i kroner og øre.

Men foruden salgsmål kan virksomheden bruge mødebooking til at opnå en større viden om potentielle kunders behov.

  • Lad aldrig tilfældige freelancere booke møder

Mødebooking kræver god forberedelse og solidt kendskab til virksomheden og kunderne. Tro derfor ikke, at opgaven kan løses af tilfældige. Gode mødebookere er erfarne og professionelle.

·        Forbered mødebookerne godt

Grundlaget for alt salgsarbejde er grundigt forarbejde.

Det sikrer, at virksomheden får mere salg for de penge, der går til mødebooking.
Desuden undgår I, at potentielle kunder bliver irriterede. Selv når vi henvender os til leads, der ikke er købeklar endnu, er de interesserede i at høre mere, fordi vores ydelse er relevant for dem.

·         Følg op på mødebooking

Det er vigtigt at følge op på, om resultaterne nås – og om mødebookerne får positiv respons, også fra leads, der ikke er købeklar endnu.

  • Sørg for opdatering af databasen

Det er spild af tid at kontakte mennesker, der ikke mere er potentielle kunder.

Husk derfor at opdatere virksomhedens database, så alle informationer er korrekte.

  • Pas på nuværende kunder

Husk, at det som udgangspunkt er billigere og nemmere at sælge til nuværende kunder end til nye. Pas godt på de nuværende kunder, og glem dem aldrig i jagten på nye kunder.

  • Pres aldrig på

Det er vigtigt at acceptere, at ikke al kontakt fører til salg. Det er OK at følge op, men pres aldrig på. Accepter aflysninger af møder, og kom videre.

Sådan arbejder vi med telemarketing og mødebooking

Et nyt samarbejde begynder altid med grundig afklaring.

Derfor undersøger vi:

  • Hvor mange kundemøder har netop din virksomhed behov for, for at I kan nå salgsmålene?
  • Hvem er de rette kunder – og hvilke argumenter skal der til, for at de får lyst til at møde en repræsentant for virksomheden – eller handle straks?
  • Hvilket resultat skal vi opnå for din virksomhed, for at mødet er en succes?

Når du booker Partner Dialog til mødebooking, aftaler vi en dato, hvor vi kan holde et møde med en repræsentant for virksomheden.

På mødet får vi afklaret følgende:

  • Hvilke produkter eller ydelser virksomheden sælger
  • Hvilken værdi det skaber for kunderne
  • Hvorfor jeres kunder typisk vælger at handle med jer
  • Hvilke indvendinger I oftest hører.

Efter forarbejdet laver vi en drejebog til de medarbejdere, der skal ringe ud.

Drejebogen bruger vi som udgangspunkt for de samtaler, vores medarbejdere har med jeres potentielle kunder. Drejebogen får I til gennemsyn og godkendelse, og vi retter ind, hvis I har ændringsønsker.

Få tilbud på telemarketing og databaseoptimering

Kontakt os og få en snak om mødebooking, telemarketing og databaseoptimering allerede i dag.