Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

For at nå flest muligt, er der max. 1 pakke (50 stk) pr. ordre - ingen hamstring - Tak ;-)

Tips om kreativitet fra John Cleese

Tips om kreativitet fra John Cleese

I dette tidsløse 36 minutters foredrag, skitserer John Cleese de 5 faktorer, du kan benytte ...

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Arganolie naturlig hår- og hudpleje, fra Arganmidas

Giver huden en ungdommelig glød og reducere synligheden af rynker. Argan Olie gør håret blødere, mere skinnende og silkeblødt

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

Så længe lager haves - Findes mundbind til NORMALE priser her!

For at nå flest muligt, er der max. 1 pakke (50 stk) pr. ordre - ingen hamstring - Tak ;-)

En plads i solen - lej reklameplads her fra 149,- kr. pr. mdr

En plads i solen - lej reklameplads her fra 149,- kr. pr. mdr

Få ekstra opmærksomhed her fra forsiden ...

 

Her kan du overveje at sætte dit logo

Der findes mange måder at markedsføre sig på. En af de mest kendte og brugte metoder er måske at lade en virksomheds logo være synligt på strategisk udvalgte steder. De strategisk rigtige steder er der, hvor virksomhedens kunder er, og så hænger det selvfølgelig oftest sådan sammen, at jo flere der potentielt ser logoet, desto dyrere er det at have logoet stående. 

Måske bruger du allerede logo visning som markedsføring men savner ideer til nye steder at placere dit logo, eller måske er det en markedsføringsmetode, du endnu ikke er kommet i gang med. Uanset hvad kan du herunder få lidt inspiration til steder, du kan vælge at markedsføre dit logo.

Bannere på et fodboldstadion

En god gammel kending og noget der kan gøres i alle prisklasser. Den lokale købmand kan med fordel vælge den lokale idrætsforenings bane, mens en lidt større – men dog lokalt forankret virksomhed – måske kan vælge det nærmeste Superligastadion. De helt store nationale og internationale virksomheder kan naturligvis også vælge at markedsføre sig på et banner til en landsholdskamp. Det er helt sikkert den dyreste løsning men klart også den løsning med mest eksponering.  

Paraplyer med logo

Det danske vejr gør, at paraplyer i perioder er meget synlige i gadebilledet. Hvorfor ikke udnytte den mulighed og lave paraplyer med logo. Paraplyer har en god bredde og rager naturligt op over folks hoveder. Det kan til tider være et irritationsmoment for mange mennesker, men man kan ikke undgå at se paraplyerne og dermed heller ikke virksomhedens logo.    

Skilt over bowlingbane

Du skal have en hyggelig aften med vennerne og I har bestemt at bowle. Hyggen skal dog ikke stå i vejen for din store ambition om at gå fra spillet som vinder. Derfor har du hele tiden lidt opmærksomhed rettet mod enden af banen for at se, hvordan det går når dine venner kaster kuglen. 

Den virksomhed der har sit logo hængende lige over keglerne vil derfor være godt eksponeret for rigtig mange glade bowlingspillere. Og så er det da lidt sjovt at sige, at man sponsorer bane 4 i bowlinghallen.  

Logo på Taxa

Specielt i de større byer er Taxaer ikke til at overse. De parkerer gerne på rad og række ved busstationen og banegården, og i myldretrafikken kan du nemt komme til at holde bagved eller ved siden af en taxa i et af de mange lyskryds. En taxa er derfor ikke et dumt sted at placere et firmalogo, hvis man gerne vil have mulighed for at blive set af flere tusinde mennesker dagligt. 

Et flyvende reklamebanner

Et flyvende reklamebanner er noget de fleste lægger mærke til og husker. Det kan med fordel anvendes i forbindelse med festivaler, koncerter eller store sportsarrangementer, hvor mange mennesker er samlet på et udendørs areal. Eller hvad med at reklamere for en is, en kold læskedrik eller en solcreme på en varm sommerdag ved en velbesøgt badestrand. 

Mulighederne er mange, og det er næsten kun fantasien, der sætter grænser. For ud over selvfølgelig at sørge for at være der, hvor de potentielle kunder er, handler det nemlig langt hen af vejen om at skille sig ud fra konkurrenterne.

%d bloggers like this: